20090714

miami vice

dün sabaha karşı bi sürü bi sesler vardı, kalktım baktım dışarda fırtına var, camı kapadım yattım. nasıl olduysa twittera girip yazmışım aynısını hiç hatırlamıyorum. bugün dışarı çıktım hala sıcak.
okula gidiyoum akşama doğru, malum vizeler var, sınavdan 3 saat önce çalışma politikamı devam ettiriyorum. cuma döndüğümde bu seneki iki ciddi tatil fırsatımdan birini değerlendirme şansı önüme sürülmüş olacak ama benim aklım evde bir hafta kafa inleyip müzik yapmaktan yana şu anda.
projem şöyle. 7 gün boyunca çoğunlukla eve kapanıp, hiç bilmediğim bir müzik programını çözüp, son gün ciddi bir şarkıyla işi noktalandıracağım. eğlenceli olacak mı? sanmam. ama tecrübe lan mis gibi.
her gün biterken buradan paylaşırım ne halt yediğimi bir terslik çıkmazsa pazarı pazartesine bağlayan gece başlıyorum.

1 comment:

Jack said...

müzik yapmak güzeldir, bi ara yolla bi şekilde, merak ederim.