20090304

bu koltukta pis bir elektrik var

çünkü ne zaman metaline dokunsam elektrik çarpıyor lan. bugün inanırmısın, ışık çıktı tutunca. yandı söndü saniyelik.
konverslerim. ben konvers giymem diyip aldığım konverslerim. herkesin beğendiği konverslerim. kumsalda karda yağmurda ayağımdan eksik etmediğim konverslerim. tabanları eridi. yağmurda yürüyünce su alıyor artık. akvaryum kıvamında, palet kıvamında. artık sadece kuru havalarda kullanmalı.
halamın bir lafı geldi geçen aklıma. demişti ki; ölünce beni sen yıkayacaksın. hala... canımsın. günler geçtikçe hepimiz ölüme yaklaşıyoruz. beni düşünmüyorsan bilinçaltımı düşün hala. zaten dengeyi zor tutturuyoruz.
"abi çakmağımı hacılattım işte geçen, sonra ilk gördüğüm yerden bu beşiktaşlı çakmağı aldım 2ytl para verdim ya..." gibi bir cümleyi kurmamdan iki saat sonra bjklı çakmağımı hacılayan arkadaşlarım var okulda.
korhanın attığı günün ağırlığını alan, aklıma geldikçe güldüren mübarek sms; "Abi bizim lisede x diye bi kız vardı ya facebooktan bakar mısın. Camwhore olmus" sen de canımsın. türk camwhorelar gün ışığına çıkmaya başladı hafiften yeni akım kaçınılmaz. foto makinesi ile aynada kendi fotosunu çekmekten çok daha ötesini vadediyorum.

No comments: