20080905

şoryureppa

Odamdaki kablolar ucuca eklendiğinde iki futbol sahası, dört tenis kortu uzunluğunda. Eylül sıkıcı başladı sanki, kimsede hareket yok. Sağlık testi yaptırmam lazım, çok üşeniyorum. Havalar hala güzel, ben evde çürüyorum. Tez zamanda bir iphone alıp gps+google maps ikilisiyle istanbulda kestaneyi çizdirme tehlikesi yaşamak, bir yandan da o telefonu ülkemin yarı nüfusu satın almasın istiyorum. Okul dersleri azaltma yoluna gitmiş, bir sene süresince arttıramadığım kadar ortalamam arttı. Hala ikinci sınıfım. Geçemediğim derslerin bazıları kalkmış. Ben şanslı değilim, ballı hiç değilim, kesin kötü bir şey olacak. itunes appstore Türkiyeyi de destekliyor artık. Sadece Türkler var falan. Sen gogoşun biri git oraya da İngilizce yorum yaz. Ulan herkes Türk kim ne yapsın İngilizceyi? Havaya girmiş bu. Sesimi yedi cihana duyururum falan. Güzel tabi.
Posted by Picasa

No comments: