20080724

negatif iyon ne kadar?

dırırırırı (ev telefonu çal) -alo -naber berk -çok sıcak. çok sıkılıyorum. -o zaman senin negatif iyona ihtiyacın var! -wha? -hemen bi boş bayisine gidiyoruz, klimanı takıyoruz. -sen ne akıllı kadınsın lan! -öyleyim di mi ^-^ -:çıkıt: - aa kapattı... -seni arıyolar (anne odaya gelir telefonu verir) -alo -merhaba berk bey ben finan$banktan arıyorum öncelikle güvenliğiniz için konuşmalarımızı kaydediyoruz sizin için uygun mu? -save as... -efendim? -devam edelim. -öncelikle bankamıza üye işyerlerinden alışveriş yaptığınızı ama kartımıza sahip olmadığınızı fark ettik, kartımızı alırsanız artı üç taksit faizsiz alışverişten yararlanma imkanı yaygın iş yeri ağı bik bik bik -robot kadınlardan mısın? -buyrun? -devam etmek için kaça basıyorum? -berk bey- -:dıt: -berk bey kartımızdan istiyor musunuz? -no. -neden?! (kızarak soruyor) -.......................................................çünkübenimgredigartımvar. -peki çok teşekkür ederiz iyi günler. pirililili -efendim. -buse? -efendim? -annen kumbarandaki paraları çalıyor. -tamam ben gerekeni yaparım. -bay. -bye.

No comments: