20080726

batman > berkadam <3 batman

her ne kadar sinemayı evden (ve on sene kadar geriden) takip eden bir insan olsam da betmene ilk günden gittim lan. ne de olsa bir nevi çocukluk idolüm. ilk ne zaman tanıştım bilmiyorum. parliment sinema gecesi mi , animated series mi, yoksa türkiyede comic formatında yayınlanan sayılarından mı? süper güçlere sahip akranları dayak yerken batman o ezikliği hiç hissetmedi. dayak yediğinde suçu süper gücünün olmamasına atabilirdi ama bunu yapmadı. hep kendi limitlerini zorladı, herkesi dövdü. bütün dünya ağladı. berkadam ismini seçerken o da yanımdaydı. gel seni robin yapayım dedi. kabul etmedim. çünkü robin hep bir oğlan tipliydi. ya da besleme. gothama geri yolladım bunu. hemen ardından pembemsi yatak örtümü tişörtüme iki adet mandalla iliştirip en yakın komidinin üstüne çıktım ve atladım. defalarca yaptım bunu. pelerinim rüzgarla doluyor, yere inerken dalgalanıyordu. bu yarım saniyelik seanslarda süper kahramanlığın keyfine varmış ve işi profesyonel boyutlara getirmek için kendime bir isim arayışına girmiştim. türkçeleştirilmiş kahraman isimlerinin sonu, örümcek adam, yarasa adam, gibi hep bir adam kelimesiyle bittiğinden ve artık ben de kahraman olduğumdan, lisanslanmamış tek süper kahraman ismi KAHRAMAN ADAM'ı kullanmayı kendime görev bildim. ilerleyen zamanlarda o yatak örtüsünün yerini küçücük yaşımda sırf karizma geldiği için aldığım ve çok yıllar sonra white snake grubunun bayrağı olduğunu anladığım bez parçası alacaktı. daha sonra bu çocuk şov tivide cobranın animesini izliyip koluna geçirilmiş plastik boruyla ortalıklarda gezecek, çizdiği dört sayfalık kareli kağıda çizgiromanları ailesine satacak ve sonradan senaryo işine girip türkiyenin dört bir yanından süper insanlarla amatör projelere girişecek ve bugünkü tembel halinde bile ilgisini az da olsa devam ettirecekti. ne diyorduk? hah berkadama bağlayayım hemen. işte bu kahraman adam olayı internetin yayılması ve irc, forum gibi nick gereken sistemlerle tanışmamla başlayacak handle arayışımda bana yardımcı olacaktı. ilk başta LeonXIII gibi fena ama :kalp: bir handle kullanırken sonradan türkçe olsun orjinal olsun diye kahraman adamı değiştirip berk adam yaptım adımın sıfat olmasından yararlanarak. uzun zamandır kullandığımdan heralde kendi çapında bir üne sahip oldu. bazen yolda yürürken berkadam diye bağıranlar oluyordu. saçma ama gerçek -_-' ya da günlğk hayatta berk yerine berkadam diyenler. olayların çığırından çıktığını düşünmeye başladım ve bu ismi geri plana çektim. çünkü bir canavar yaratmıştım lan! netteki berk ile gerçek berk farklı kişilikler olmaya başlamıştı. berk kendi halinde bir insandı ama berkadam ünlüydü, yüzlerce arkadaşı vardı, ama çoğunu tanımıyordu. alter egonun berkadam olması gerekirken baskın çıkmaya başlamıştı. bir plan yaptım. onu öldürecektim. kolay olmalıydı. evini biliyordum <3 sonuçta herkesin yaşlanmaya hakkı vardı ve bunu yapmadım. şizofrene bağladım farkındayım sakin olun. farkında olmasam korkabilirdiniz. çareyi rezonansı dindirmekte ve iki personayı birbirine tekrar bağlamakta buldum. şu an ne dediğim hakkında hiç bir fikrim yok rofl herneyse her şey normal yine *ahem* batman kötü film değil. izlenebilir. dublajsızını bulunuz. o motor duvara çarpıp nasıl ters döndü lan? bir de ilerleyen saatlerde bir yolculuğa daha çıkıyorum. kurtuluşu istanbulda bulamadım bu yaz. imza: berk bey xxoxox

3 comments:

jane de lus said...

berk bey
derviş, seyyah, simyacı arası bi tip oldunuz da ne oldunuz pek bi fikrim yok. statik berk bey'i geri istiyorum.

Jack said...

kurt cobaine benzediği için lakabı kurt olan bi arkadaşım vardı bornovada. sonradan buna kurtadam demeye başladık. baktık tipine hiç gitmio, "körtedım" diye okumak daha cool diye düşündük.

şimdi, berkedım, bu mesaj kendisini yok etmeyecek. sen 10a kadar sayabilirsin.

Yahnili Makarna said...

berkmobilinden de bahset *-*