20080228

süper yarasa atukku!

herşeyi yoluna koyuyorum gibi ama garip olaylar da meydana gelmiyor değil. düzenlediğim uyku saatlerim, her sabah yaptığım kahvaltı, vitaminler ve kendimi zorla dışarı atmalarım eski performanslarımı kazandırıyor bana. dolunayda ortam çocuğuna dönüşüyorum o derece. ayrıca kitap okuyorum, dersleri takip ediyorum, düzenli bir yaşantım var. garip olaylara gelirsek... konsantrasyon kaybı; bazen atlamalar yaşıyorum ('lan ellerim ıslak ne zaman yıkadım?' gibi) aşırı pot kırma (konsantrasyon kaybıyla ilgili neyse ki herkes anlayışlı bu aralar) hiperaktivite (oturduğum yerde sıkılmaya başlıyorum gecenin bir saati) aşırı sinir (komik patlamalar yaşıyorum çok eğlenceli) hayata döndüm diyebilirim ahah
-o-
100 soruluk 10 anket nasıl doldurulur -bir tane ben -bir tane oda arkadaşım -iki tane oda arkadaşımın ailesi -iki tane arkadaşlar (kafeteryaya anket taşımak suretiyle) -iki tane arkadaşların arkadaşları (daha adımı bilmiyorlar ama anketimi doldurdular) -bir tane kafeteryada çalışan bayan (onu da tanımıyorum zaten yarım doldurmuş >:o ) -geriye kaldı bir tane (bir buçuk)
-o-
dünyanın en komik yaratıkları no.1 suspiria'daki yarasa suspiria benim için hayal kırıklığı oldu. hakkında çok şey okumuştum. italyanlar... hepiniz aynısınız. (jessica harper gençken uffieye mi benziyor ne?)
-o-
bazen gerçekten fırsatları harcıyormuşum gibi geliyor. sonra da diyorum ki; 'boşver, ya olsaydı ne olacaktı?' soru bu. olursa ne olur?
-o-
şapşalım.

No comments: