20090804

new post aight?

hala okula gidiyom
makro sınavından çıktım nasıl geçti diye soranlara cevab veremedim. çünkü ben de bilmiyorum. test idi. 100 de gelebilir 0 da. 50ye razıyım. olm makroekonomi kesinlikle teoride mantıklı ama pratikte beş para etmez bir bilim dalı bence. mikroekonomi desen, ayda 300tl maaş alan adam mikroekonominin tanrısıdır. İKAMENİN RABBİDİR.
deviantarta bakıyorum ara sıra. nü fotoğraflar ağırlıkta giriş sayfasında. 15-16 yaşında JAILBAIT ecnebiler soyunup poz veriyor allasen. yasaklansın hemen.
çarşamba okulum bitiyi. 5-10 gün tatile çıkma şansım var LAKIN sekiz saat otobüs yolculuğuna nasıl üşebniyorum, nasıl üşeniyorum, anlatamam. sekiz saatlik otobüs yolculuğuna şimdiden dokuz saat üşendim.
sakinleştirici kullanmayı bıraktım lan. nasıl olsa evdeyim onbeş gün dedim ve bıraktım. ilk başta biraz başım döndü fondiplediğim votkalara saydım. sonra baya başım döndü, baktım ayakta duramıyorum, görüntü gidip geliyor, bi ilaç daha patlattım. beş gün sonra yine başım döndü bi daha patlattım. on günde iki kez kullandım, kendimi arındırıyorum. KISACA HOUSE MD ABARTIYMIŞ.
Amcaoğlu->Amcoğlu->Ammo (Y)
Emmioğlu->Emmoğlu->Emmo (?)

No comments: