20090624

seri ilan

park kavramı var şehirlerde, yeni farkettim. sıkılan insanlar evden çıkıp parka gidiyorlar. genelde yaş ortalaması yüksek. en genç benim. en stratejik banka oturup yanlarındakilerle sohbet etmeye başlıyorlar. bir nevi otel lobisi gibi. şehrin lobisi park. zaman geçirme isteği, beklentiler var, yabancılarla paylaşılıyor. bir daha görmeyeceğin insanlarla öylesine konuşmak ne güzel lan.

twitter'da patlama var. aynı facebook gibi, yıllardır ortada olan ama kullanılmayan, lacoste gibi, converse gibi değere binen.

mahalle arkadaşı arıyorum lan. saydım mahalleden görüştüğüm iki kişi var. 2. yazıklar olsun.

ILAN
-Evi evime yakın
-Sigara içmeye dışarı çıkan
-Ayküğsu benden yüksek
-Ne desem yapçak
-Beni beyle kabul etçek
-Erken emeklilik abonesi
Mahalle arkadaşı aranıyor. Entellektüel ve fiziksel ayrımcılık yapılcaktır.

No comments: