20090423

yeni bi molekül bulduk dediler

bi koşu gittim baktım.
4te yattım 2de kalktım.
gece çok pis rüyalar gördüm.
gittigidiyordan psp buluyorum 325tlye almak istiyorum adamı arıyorum. adam meğer yan odamda yaşıyormuş. diyor ki beni kız kardeşimin sabit telefonundan arayabilirsin, sizin numaranın bi altı.
yabancı bi sevgilim varmış beni telefon üzerinden terkediyor. geri arıyorum ama konuşamıyorum.
bilinçaltı birikmiş.
şimdi anlatacağım gerçek;
bir yaz günü. bir yaz gecesi. yağmurlu bir yaz gecesi. evde yalnızım uzun zamandır bütçem azalmış. yenilebilecek her şey benim için çok değerli. hani o ülker mozaik kekler pastalar var ya, ondan bir tane açmışım mutfak lavabosunun yanında duruyor. salondayım televizyona bakıyorum. mutfaktan bi ses. löpürürüğrük diye. sen lavabo git kekimin üstüne kus. mundar oldu.
yurtta son üç günümü yoğurt, ekmek ve samsun216 ile geçirdim. pişman değilim. kültür tanıdım.

No comments: