20090407

leave my beard alone ;_;

sakalımı iki aydır kesmiyorum.

yer: araştırma yöntemleri dersi
hoca: evet bu olaya örnek verebilir misiniz? sen söyle. sen, sen, arkadaki.
berk: ben mi?
hoca: senin sakal tarzını birine benzettim ya. öyle bir paşa vardı dur bakayım.
berk: eaaaa eheh örnek veriyorum... (konuyu değiştir)

yer: ticaret hukuku dersi
hoca: berk kim?
berk: (el kaldır) benim!
hoca: valla resmine baktım da seni tanıyamadım.
berk: eski hocam o resim.
hoca: lise zamanından mı?
berk: evet evet.

yer: yurt
berk: abi benim de şuramdan tam çıkmıyor sakal simetri bozuk.
murat abi: düzelttirsene o sakalları.
berk: finaller bitene kadar sakala dokunmam.

yer: rosem (bir nevi kantin)
berk: olm nerdesin okulu mu bıraktın lan hiç görmüyorum seni?
eleman: abi o sakallar ne ya filozofa benzemişsin.

No comments: