20090310

free hugs 1 ytl

uzun zamandan beri biri gelip bana sarılmamıştı. tek yönlü sarılmalardan bahsediyorum. çift yönlüleri hep yaşıyoruz. şopar kardeşine 1tl verdiğim şopar kız çocuğu kendi payını da istiyordu. direttim. siz kardeşsiniz bölüşürsünüz dedim. dinlemedi. elindeki kemerle vurmaya başladı bana şakasına. nerden buldun onu dedim. sana getirdim dedi. sohbet ettim baya tekrar para vermemek için. 1tl benim gibi insanlar için anlamsız bir rakamdı belki. minibüs parama bile yetmezdi. ama iki kere üstüste para verecek insan tipi değildim. dayanamadım. verdim. yeni para bu dedi. evet bak sana yenisini verdim dedi. ben başkasını istiyorum dedi. yok daha dedim otobüse bineceğim param yok. yalan. bil bakalım nereye gidiyorum diye sordum. eve dedi. ne evi zaten evden geliyorum dedim. sakaryaya gidiyorum dedim, bildin mi? baktı öyle. başka şehire gidiyorum dedim. geldi sarıldı pis üstü başıyla. kurumuş sümüklü suratıyla. değerliydi bu hareket. 1tl den değerliydi.

2 comments:

S said...

sizi mimlemik bulunmaktayim efendim. hem de pis bir mim.

no no said...

ya bu küçük ayrıntılar üzüyo lanjale beni