20090108

np mate

dün gece uyumadım. bir wow seansından akılda kalanlar, ingilizceden çeviri; p: sana kötü bir haberim var berk: n'oldu p: artık wow oynayamayacağım b: niye ki p: biliyorsun lübnanda yaşıyorum b: yani? p: israil filistinden sonra büyük ihtimal bize saldırıcak on, on beş saniye duraksıyorum. son günlerde final koşuşturmasından gündemden bir haberim, olanları aklımda toparlamaya çalışıyorum. kızgınlıkla küfür ediyorum. p: sizin başkan iyi konuşma yaptı b: bizimkiler iyi konuşur ama birşey yapmaz p: bir süre uzak kalacağız msn'ini aldım, fotoğrafımı gördü avatarda bu sen misin dedi. evet dedim dur ben de sana resmimi atayım dedi, yolladı. oyundan birkaç kişiye daha selam söylemem için sözümü aldı ve gitti. hayatımda tanımadığım bir insan. bir oyun üzerinden bile ne kadar iyi olduğunu gösterebildi bize. belki bir daha hiç konuşma şansımız olmayacak. daha sonra onu tanıyan başka bir arkadaşla konuştuk. neden iyi insanların başına böyle şeyler geldiğini sordu. cevapladım. yazdım baya. sonra ne saçmaladığımı bilmiyorum dedim, sadece üzgünüm. haklısın sen dedi, doğru konuştun. geriye sadece mide bulantısı kaldı. hayatta çoğu şeye karşılıksız kalırım. bu sefer başaramadım.

No comments: