20080911

when you are in mid-air hit jump again

uykuluydum. uyumayı da hakediyordum bence. güneş gözümü alıyordu, yere bakarak ilerliyordum. sen iki tane köpek gel, sağ tarafımdan yakınlaş ve havla... işte o an süper maryoda koşmaya basılı tutarak zıplamayı yahut bir nevi double jump etkinliğini gerçekleştirdim. yerçekimi beni geri çağırırken köpeklerle aramda tel olduğunu, duvarda dikkat köpek var yazdığını ve o sırada caddeye doğru inmekte olduğumu farkettim -_-' hala yaşamamın nedeni: a) DUNYADA HALA YAPACAK KUTSAL GOREVLERIM OLMALI b) sürücünün refleksleri c) bal, acı bal. d) hepsi ne zaman öleceğimiz belli olmuyor, olsa canımız sıkılır beklerken. bakınız; başlık iwannadieplix ama ölmeyince de ölmüyorsun. o yüzden gelin hep beraber arkadaşlarımıza verdiğimiz ödünç dvdleri kitapları falan geri toplayalım lan. kalmasın onlarda.

No comments: