20080918

Here Coem Blog Meme

-----> jack beyden gelen
1.Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?
Blogger->Tumblr->Blogger... 2006'ya kadar gittim hafızam el verdiğince.
2.Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
18+ sınırını geçmemeye çalışıyorum sadjfhjad yarın öbür gün bir tanıdık akraba bulubilir burayı kazara. üzerimde mahalle baskısı var. Tematik blog yazmak isterdim, denedim, olmadı. Belki ileride. iwannadieplix 'de ise story arc continuity diye birşey olmadı, olamayacak.
3.Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
Sıkılana kadar. Sonra yazmamaktan sıkılıp tekrar yazarım. Sonra...
4.Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Hadi gerçeklerle yüzleşelim... Asla artan bekleyiş olmadı ajhsdfkd Ama ilginç bir komünite var blog dünyasında (dükkan ismi gibi oldu). Bekleyiş bende arttı daha çok. Güzel şey iletişmek. Hayatımın en kötü cevabı.
5.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
Hayır. Valla.
jane hanıma giden ----->

1 comment:

jane de lus said...

ayy kendisine mikrofon uzatılmıs kameraya bakan vatandas heyecanı yasıyorum su an.