20080830

hala yazamıyorum (valla)

istanbul'a geldiğimde şunu farkettim, herkes bi çirkindi lan. bakımsızdı böyle. heralde pendik-kadıköy minibüsüne bindiğimden öyledir diye kafama takmadım, ilerledim. karanfil sokak'a girene kadar bu gözlemim devam etti. naneli çay söyledim, rahatladım.
/
virüs koruyucuda avg'den şaşmayın bence ki... bugün zonealarm kurdum, virüsü benden korudu. uninstall diyorum gitmiyor. yerini benimsedi hemen. avg'ye dönmek 3 saatimi aldı.
/
bir ara da yirmi üçe girdim lan -.-!

2 comments:

chuchuchuw said...

damn ben de yaslandım berk!
emeklı olduk artık company mız tarıh mı oluyor ne?
yaslandıkca herkes daha bı cırkın evet.
yakında gözlerının altında kıvrısıklıklar olucak böhüğ :/

Unknown said...

sen daha gençsin!
en azından benden gençsin ;_;
company tarih olamaz bebek :cool: süper kahraman kimliklerimizin geçerliliği ölene kadarmış. arkasında öyle yazıyor.