20080715

hatezor

gazetelerden nefret ediyorum <3 aptalın anlayabileceği dilde anlatmalarının başta halk için zaruri bir şey olduğunu düşünürdüm. sonradan kendilerinin aptal olduklarını farkettim. siyaset, ekonomi, spor sayfaları bir derece kurtarıyor ama o araya sıkıştırılan ufak bölümler yok mu... burada fikir çatışmasından bahsetmiyorum yanlış anlamayın. burada fikri olmadığı konuda yazmaktan bahsediyorum. özellikle siz o konuda hafif bilgiliyseniz yaran yanlışlarla karşılaşırsınız. günde milyon satan gazete, bildiğin yalan haber yapmış. bugünün milliyetinin ikinci sayfasına bakın, diablo 2 en popüler oyunardan biri alt yazılı resme bakın. genç stajyerler bravo. gazetecilik ölüyor. can çekişen iğrenç bir hale getirdiler ve yakında ölecek. 24 kupona arcopal kırılmaz yemek seti verdiklerinde de ölüyordu zaten. en çok satan gazete posta, siz düşünün. fikir: gazetelerle dalga geçen blog aç XXX/ kainat güzellik yarışmasına katılanlar barbie bebeklere benziyor. eklemsiz kollarda tut yüzdeki boş ifadeye kadar aynılar. işin komiği; güzel değiller. zaten çoğu insan güzel, yakışıklı değildir. çünkü geliştirilmesi kısıtlı bir alan ne de olsa. kasıp estetik ameliyat olmadığınız sürece makyaj, vücut bakımı, saç, giyim gibi kulvarlarda kendinizi geliştirebilirsiniz ve bu hoş bir olaydır. ama boyunuz yüz elli santimse katedebileceğiniz yol sınırlı olacaktır. öte yandan her onlarca barbie bebek arasından kazananı seçen acaba ne? hepsi aynı standartta. sonda sorulan soru mu? eğer soruysa yarışmanın güzellikle alakası ne derecedir? acaba?

No comments: