20080519

üç kişi sıçtı X/

son sınavdan çıktığımızda 'ikiden üçe yine geçemeyenler' grubumuzla hemen bahçeye indik ve soruların hepsinin çalışmadığımız yerden çıkması hakkında ağlayıp diz dövündük, ardından herkes bir sigara yaktı. yavaş yavaş 'ben gidiyorum hadin'ler başladı, kimse sarılıp öpüşmedi, sadece yaz okuluna geliyor musun sorusu soruldu, evet cevabı sarılıp öpmemek için yeter sebepti, üç hafta sonra tekrar görüşülecekti insanlar ne de olsa. yurda indim, oda arkadaşımın eşyalarını toparladık, taşımaya çalıştık, taşıyamadığımızı fark ettik, üç kere mola verdik. yurt yönetimi yüz elli kağıt daha istiyordu depozito için, ve bunu ön kayıtta istiyordu, ve bizim gibi üç senelik sadık müşteriler bile bu kurala uymalıydı. o yüzden kampüs içinde banka denilen bir yere gittik. içerde tek gişe vardı numarası ilerlemeyen. arızaya yatkın bünye berk dayanamadı tabi.
-pardon bu hala 92'de ama 5 kişi işini halletti? -evet ilerliyoruz 96'dayız şu an. -iyi de benim numaram 530 sıram ne zaman gelecek? -merak etmeyin doksanlardan beşyüzlere gidecek hali yok gelir birazdan. - (içses: murder is cute ^^ ) dışses: onu biliyorum da SIRAMIN GELDİĞİNİ NASIL ANLAYACAĞIM 92'DE TAKILDI BU >:O -sistem ilerletiyor
sistem denilince insanlar güldü. ben de gittim geri oturdum. oda arkadaşımla bekliyoruz öyle, elimizde en az beş sıra numarası. baktık numara 554ten devam ediyor, arkadaşım kalktı, düğmeye 25 kere bastı, 25 fiş çıkarttı, sıra bize geldi. 106 numaralı fişi hala saklıyorum, süper uğurlu, isteyene satarım. okulum bitti ama bir gece daha kaldım yurtta. sebebi; yük taşımayayım, bizimkiler gelsin alsın. üç gün zorunlu tatil olarak döndü bu bana. alerjik ve dağ başı bir ortamda. başıma gelecekleri bildiğimden önceki gece kendimi hazırladım, vampirli oyunlar indirdim, vampirli romanlar indirdim, vampirli filmler indirdim hatta vampirli erotik filmler indirdim lan. bu ortamda bile durmadan telefondan mail kutumu kontrol ederek internet bağımlılığımın derecesini bir kez daha kanıtladım. ince giyinip dolaştım her yerde, cereyanlarda kaldım, hasta olmak istiyorum ben diye haykırdım, oldum da. buradan benicale selam söylemek isterim. eve geldim sonunda, böyle herkes blog yazmış rss dolmuş taşmış falan. oturdum onları okudum. sonra 'aa notlarıma bakayım' dedim. bir dakika sonra evde bağırarak dolaşan bir genç görüldü. o kadar çok bağırdım ki kesin ben haklıyım. yok bana puan vermiyorlar anlamadım ben. bütün kağıdı doldursam da elli sallasam da elli. neyse efendim böyle kendi çapımda atmosferde patlamalar yaratıyorum, üstüne de günlük tarzı hiç hoşlanmadığım bir post yolluyorum yazmış olmak için. berkten haberleri dinlediniz. yirmi bir gün gibi bir tatilim var istanbulda olacağım. bunu iyi değerlendirmek istiyorum işte.

2 comments:

Jack said...

sana yaz okulunda bol şans. ama hala kesinleşmemişse otur çalış, dondurma falan ye.

jane de lus said...

neden oyle dedin ki, senin kötü yazın yok simdiye kadar, cok eglendim yine okurken =)
ayrıca final için gerekli lost linklerine sahip olsam bile bekleyecegim, dokunmayacagım, sizin ve doktor jivago linklerinin güvencesi ile izleyecegim finali. kate ölse keşke