20080211

diyaloglar

3 sene önce... berk: abi istanbul ne güzelmiş ya şimdi anlıyorum kirli havasını bile özlemişim snif snüf ohh be zengin hava diğeri: evet abi ya o neydi üç gün dayanamadım diğeri birinci dönem okulu bırakırken berk hala devam ediyor (uzatarak) bugün sabah - sosyoloji dersi hoca: peki hiç aklınızdan intiharı geçiren oldu mu? -sessizlik- berk iç ses: bunların hepsi ölmek istiyor hocam ama cevap vermiyorlar lan iwannadieplix diye blog açtık ben de cevap vermiyorum ne iş ama şimdi cevap versek geyiğe saracak. bi kız: ben düşündüm hocam. hoca: özel değilse anlatır mısın? bi kız: lise 1 zamanıydı... özele giremiycem hocam. -~- hoca: peki isaac asimov adını duyan var mı aranızda? ben dahil 4 kişi el kaldırır koca sınıfta. bu alt sınıflar çok bihaber. hoca: i,robot diye bir kitabı vardı ne anlatıyordu onda? arkadaş: insanın robotlaşmasını insani duygular yaşayan birinin robot çıkmasını.. berk fısıldar: abi kitabın sonunu söyledin? hoca: ne diyo arkadaşın fikrini mi belirtti? arkadaş: yok hocam kitabın sonunu söyledin okuyamıycam diyor. bu alt sınıflar çok suskun. artık sınıfta ben konuşmaya başladım o derece. -~- öğle- kantin berk: bapsi naber ya bapote bapiş? (ulan okulda da bu konuşmayı yaydım ya eforumu düzgün işlere harcasam şu an çok farklı yerlerde olurdum) arkadaş: bapote iyidir ya bapsi. bi kız: ya ne diyosunuz ben hiçbişey anlamıyorum. berk: ee anlamazsın tabi biz bu konuşmayı yedi senede geliştirdik. arkadaş: ben yedi dil biliyorum türkçe, barzoca, apaçiçe... berk: barzistçe zaten ingilizce fransızca almanca onları sayma.

No comments: