20080222

anlatmasam olmazdı...

eve bir geldim. velet kardeşim ve arkadaşının abiyeğah gel gel senin çok ilgini çeker diye beni odalarına çağırmalarıyla teybin tuşuna basmaları bir oldu. evet teyp. çünkü bu albüm bir kasetti ve cd versiyonunun olması dünya için büyük bir tehlikeydi. kasedin üzerinde dj pokemon çocuk şarkıları - türkçe sözlü yazıyordu... haber ve arşiv değeri olan bu saçmalığı gözardı edemezdim.ve albümü inceledim. şarkı listesi a___ 1.ölürem pokemon 2.ya savaşa ya'da turnuvaya 3.yürü pokemon yürü 4.pikatçu 5.sevimli pokemonlar b___ 1.bizim dünyamız 2.hadi seyret 3.pokemonlar sonsuza kadar 4.nanana 5.ey pokemon albüme bir türkü cover'ı olan ölürem pokemon ile başlıyoruz. albümdeki bütün şarkılar cover sanırım. vokalde vocoderla (ya da kana kana solunmuş helyum gazıyla) donatılmış çocuksu bir ses var. özellikle sinir bozması için tasarlanmış. çocuklar bunu severse ben çocukları sevmem. ya şavaşa ya'da turnuvaya, mambo italiano şarkısının cover'ı. aynı modda gidiyor. yürü pokemon yürü tahmin edebildiğiniz gibi yürü yavrum yürü fistanını sürü. kulaklarımdan kan sızmaya başladığı için daha fazla dinleyemedim ama yan odadan duyduğum kadarıyla albümde teknodan yunan popuna kadar her türlü doku, motif, kültür mevcut. one man project gibi gözüken bu albümü ayrıca pokemonu geçtim hiç bir şarkının lisans hakkını tanımadığı paylaşımcı mantığı içinde kutluyorum. kim bilir belki de ilk turkish house ikilisi bu albümü dinleyen bebelerden çıkacak. belki de patlama yaparım. not.1 evet dışarı çıkmayı başardım not.2 turkish house ikilisi diye birşey yoktur. varsa da çoktan vardır.

3 comments:

jane de lus said...

sözlerden de bi kuple yazsanız? ya da bir iki upload?

Unknown said...

yazılmışı varmış ahah
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=dj+pokemon+cocuk+sarkilari
baya da eskiye dayanıyormuş.

hakanozgul said...

şimdi güç bende yıldırım saldırısı
haydi güç sende kolla kendini acımasız düşman
benim pikatçu karşında duran
elektrik şokunu göndereyim sana
bizim dünyamız söylediğim gibi
çok tehlikeli ve hareketli
iyi bir pokemon eğiticin varsa
o zaman iyisin yırttın kefeni..