20080103

kendimle söyleştim! konu : blog

blog senin için nedir? ilk defa 2004-2005 gibi duydum sanırım. çok itici bir kelime. ilgilenmedim fazla. yazmayı ve okumayı seviyorum. paylaşmayı da. bunlar için eşsiz bir platform. 2006da ben de başladım aktif olarak. neden blog? (trt2 sorusu) aklıma gelen şeyleri yazıya düşmek istiyorum bazen. hem üretimsizliği verdiği sıkıntı. hem de paylaşma merakı. bir blogda ne ararsın? tasarım ilk göz attığım şey. anlatılan şeyin arka planı tasarım blogda sanki. onun dışında özgün anlatım, samimiyet. yeni bakış açıları çok ilgimi çeker. bunlar kişisel bloglar için geçerli tabi. belli bir konuya eğilen bloglarda özel incelemeler, dosya konuları kısaca beni bilgilendirecek şeyler isterim. peki tam tersi, bloglarda nelerden kaçarsın? hazır template'lerin çoğundan nefret ederim. hele hele şu (alta resim koyuyor). widget manyağı bloglardan hızla uzaklaşırım. üzgün blogları okuyamıyorum. ve artık şu yorumu görmek istemiyorum : 'burayı birisi okuyor mu bilmiyorum ama...'. sen yap güzel ve iradeli okunur o illa ki. hiç olmadı ben okurum <3her soruda blog dememden memnun musun? tiksindim. kaç blog okursun, nasıl okursun? 25 taneye yakın. günde çok defa güncellenen blogları yerimlerinden, geri kalanını google reader yerleştirdiğim iGoogle sayfamdan okurum. son olarak blog... ben ne kadar keyfine yapsam da bağımsız içerik ve habercilik anlayışı açısından çok etkileyici ve taşları yerinden oynatan bir kültür blog. siz de cevaplasanıza, merak ediyorum -_-

No comments: