20080129

geçirdiğim ölüm tehlikeleri <3

2 x boğulma: boğulma neden 1: ipsiz zıpkın kullanmak, oku almak için dalış yapmak. nasıl kurtuldum?: arkadaş kurtardı ._. boğulma neden 2: açılmak, rüzgarın dönmesi, ters akıntı. nasıl kurtuldum?: sırt üstü yarım saat yüzerek karaya ulaştım ._. 1 x zehirlenme: zehirlenme neden 1: baca bağlantısı kapatılmış tüplü şofben. nasıl kurtuldum?: uykum gelince birşeylerin ters gittiğinin farkına vardım ._. 2 x hayvan saldırısı: hayvan saldırısı neden 1: 3-4 yaşındayken caddebostan sahilde bir gezinti, bir adet alman kurdu nasıl kurtuldum?: anlatan kişiye göre değişiyor ._. hayvan saldırısı neden 2: bilinmeyen müstakil konutlara fazla yaklaşmak, 2 adet doberman nasıl kurtuldum?: 100 metre deparın ardından 45 derece eğimli ormana dalarak ._. 1 x insan saldırısı: insan saldırısı neden 1: beyoğlu arasokaklarında yanında olan alkollü bayanaların etrafa laf atması, esnafın dükkandan çıkıp etraf sarması. nasıl kurtuldum?: laf kalabalığı ve diplomasiyle ._. bir sonraki bölümümüzde: geçirdiğim öldürme tehlikeleri!

No comments: