20080109

ağırlığımı koyamadım

günde 4 saat uyuyup 1 öğün yemekle övünüyordum birkaç gündür. farkettim ki bu bana 14 saat uyku ve pasta üstüne pasta olarak geri dönmüş. uykular içinde yüzüyorum. gece gündüz uyuyorum. uyku beni hem mutlu ediyor, hem öldürüyor. söyleyecek bir çift mantıklı lafım kalmadı, halk edebiyatına meyilli haldeyim. her zamanki gibi saçma durumlarımdan yarar çıkartma girişiminde bulunup, bunun kilo almamda yardımcı olabileceğini düşündüm. gittim tartıldım. 56.7. biraz artmış. 5 yıldır 55 kilodayım, oynamıyor yerinden, istikrarlı. aşırı durumlarda bir düşme oluyor bazen, o da kolay toparlanıyor. kilo alamıyorum ne yersem yiyeyim. kendimi kargo pantolonların içinde rahat hissediyorum, kot giyersem cin ali modundayım. evet kafam da kocaman. kilo alacağım, almalıyım. almalı mıyım? iyiyim ben böyle sanki. evden de çıkmıyorum birisi çağırmadıkça. değil evden, yataktan çıkmıyorum. bu sabah teknik servise götürdüm yazıcımı. 4. kez bozuldu. ben şanssız bir insanım. ama alıştım. öyleyse şanssız ve süper bir insanım. arabayla gidiyorduk işte, 50km falandı hız. bir otobüs durağının yanından geçerken arkadaşımı gördüm. o da beni gördü. yarım saniye için kesiştik. sonra mesajlaştık falan ahaha. bir noktaya teğet geçen doğrunun aslında noktalardan oluşması diye saçmalamak istiyorum bu komik olay hakkında. dance dance revolution oynamaya gittik haftasonu profiloya. videosu da var ama videoda ben yokum. benim olduğum videolar bende yok. bir editleyip hafif absürdleştirip koymak lazım. ddr yazısı yazayım bir ara. ve dünyanın en saçma kişisel portalını açmış bulunmaktayım: www.berkadam.com aşırı meymenetsiz...
meymenet isim Arapça meymenet

Uğur (I).

5 comments:

öRge said...

berk : yaptığı şeyleri aşağlayan ama aslında hiç de fena şeyler yapmayan insan modeli.

stickman said...

cipse, kolaya yüklenmeyi denesen. bunu yaptıktan sonra da kilo almazsan, artık nasıl bir bünye diye merak ederim :)

bu arada, şu an için portalın açılmıyo.

Unknown said...

cips kola sistemi zorluyor biraz eheh olmadık yerlerde yağ birikintileriyle karşılaşıyorum sonradan.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

sanırım 2 kilo aldım <3