20071207

kaybeden olmak

bu yazının içeriği ve dışarığı şanssızlık ortağım gözdeye adanmıştır. ben şansa inanmam. istatistik diye birşey var. şans bilime ve kendi yeteneğine küfür etmektir. bu durumda ben ya bilimsizim ya yeteneksiz. buna arkadaş baskısı mı yol açtı yoksa gerçekten loser mıyım bilemiyorum ama son dönemde yaptığım her iş ters gitmeye başladı. her işte bir terslik, bir sorun... düzgün giden şeylerden korkar oldum. ters giden şeyleri ben mi engelleyemiyorum yoksa auram yüzünden mi? en son olan biraz önceydi. dişçiye gittim. ki öncesinde uyuşturucu ilaca karşı doktorun verdiği alerji testi örneklerinden birini kaybetti valide hanım. test olamadım. dolayısıyla uyuşturulmadan dişimin dibine kadar girildi, tüm tershanelerim ele geçirildi. hani derin değildi doktor? o da birşey mi? YILLARDIR GİTMEYEN ELEKTRİK NASIL BUGÜN BEN DİŞÇİ KOLTUĞUNDAYKEN GİTTİ? bana bu blogda büyük harf kullandırttılar sonunda. yarım saat koltukta bekledim. yok ben gidip testi yaptıracağım, uyuşturmadan olmuyor. conan mıyım ben? yine ağrı eşiğim yüksekmiş öyle dedi dişçi. sonra gittim saçımı kestirdim <3

4 comments:

Mübe said...

evet ben de sevmiyorum diş doktorlarını. ama sanırım göz doktorlarından daha çok korkuyorum. o koltuğa oturduğum zaman bu hangi harf diye sorunca onlar, yanlış cevap verirsem kızacaklarmış gibi geliyor bana. mutlaka bilmem gerekiyormuş gibi. suçu yine eğitim sistemimize atıp geçelim.

Unknown said...

katılıyorum. öğretmenler 'arkadaşıma katılıyorum' lafını kabul etmez mesela.

Mübe said...

halbuki birilerini bana katılması beni rahalatır. umarım bu herkes için böyledir. yoksa şimdi oturup özgüven eksikliklerimi sorgulamaya başlayacağım ve vize haftam, olmaz.

no no said...

piştt! loser:P
sen bloggera yazıosun demeek
ben kitabımı kaybettim bu arada
yani saklamıştım oysaki ağırına gitti heralde vay sen beni nasıl saklarsın diyerekten kayboldu herneyse...


berk bide seni özledim ben.
bide çok özledim
evet.