20071213

herşey yolunda! ._.?

>dün okula giderken önümde sırtında çanta taşıyan bir velet(kiddo) vardı. kiddoya bakınca gördüm ki, o da sırtında çanta okula gidiyor, ben de. fark; benimki iki saat sürüyor. sonuç: büyüdükçe mesafeler artıyor. >hastaneye gittiğimde hemşire sormuştu 'daha önce geldiniz mi, kaydınız var mı?' diye. '21 sene önce gelmiştim.' dedim, 'burda doğmuşum.' Geriye baktığım zaman, bu 21 senede yaptığım elle tutulur birşey göremiyorum. hala, hiçbir dalda, adımla anılacak kadar iyi değilim. ve bu beni geriyor. bu bir kimlik problemi, benim gibi fazla elitist insanların başına gelen. nedeni: kendimi diğer 7 milyar insandan ayıracak birşeyler bulamıyorum belki de. ufak tefek farklarımız olsa da, yukarıdan bakınca o kadar aynıyız ki... sonuç: büyüdükçe yukarıdan bakarsın. >hayır windows. güncelleme indirmiş olabilirsin ama şu an kompüterimi baştan başlatamam. yazı yazıyorum. cevabım daha önce sorduğun üç kerekiyle aynı: hayır. sonuç: büyüdükçe windowsun annesine küf.. >bilgisayarın başından ne zaman uzaklaşsam yaratıcılık suları beynimde fışırdamaya başlıyor. aklıma çok güzel şeyler geliyor. sonra unutuyorum. unutmayayım diye defter aldım. onu yanımda taşımayı unutuyorum bu sefer. >cuma gününde ehliyet ve dişçi sorunlarını bitirmiş bir insan olup geleceğe güvenle bakmak istiyorum. ama ben berk'im, herşeyin yolunda gitmesi imkansız.

No comments: