20071122

alkol & kokain

bak yine kızdım. feysbuku açtım yine kızdım. artık profil resimlerindeki bayraklar gitmiş, yerini şişe şişe rakılar, votkalar, biralar almış. herkes en sevdiği içkisiyle poz vermiş. hayır neyi anlatmak istiyorlar? -naptın? -içtim. 'boş zamanlarımda içiyorum.' tamam belli bir yaşı geçtiniz, artık klüplere barlara girebiliyorsunuz anladık. ama niye baba harçlığıyla ya da öğrenci kredisiyle aldığın içkiyle poz veriyorsun lan? git 1lt eker ayranla poz ver aynı mantıkta benim için, aynı saçmalıkta. bunlar afrikada yaşasa chicken royal yerken kameralara poz verirdi. avrupada kokain kullananların sayısı bir milyon civarında artmış. 1.000.000. toplam 4.5 milyon olmuş. piyasa sağlammış. güzel avrupamıza kokain sokanların elleri kırılsın.

1 comment:

Unknown said...

suratkitabı kullanmıyorum. mesudum. tavsiyemdir.